Sorslevelek Blog

Megbocsátok. Bocsáss meg.

2018. március 23. - lukacszoli

Megbocsátok neked. Bocsáss meg nekem.

Megbocsátok mindazért, amit tettél. Bocsáss meg mindazért, amit tettem.

Megbocsátok mindazért, amit nem tettél. Bocsáss meg mindazért, amit nem tettem.

Megbocsátok az állandó puffogásodért, tudom, hogy az adott helyzetben ez volt a legjobb, legtöbb, amit tenni tudtál. Bocsáss meg az állandó puffogásomért, tudod, az adott helyzetben ez volt a legjobb, legtöbb, amit tenni tudtam.

Megbocsátok neked azért, aki vagy. Bocsáss meg nekem azért, aki vagyok.

Megbocsátok neked azért, amit gondoltál. Bocsáss meg nekem azért, amit gondoltam.

Megbocsátok neked minden bűnödért. Bocsáss meg nekem minden bűnömért.

Megbocsátok neked a beszólásokért. Bocsáss meg nekem a beszólásokért.

Megbocsátok neked azért, mert nem mindig tudod azt nyújtani, amit szeretnél és ezért vádolod magad. Bocsáss meg nekem azért, mert nem mindig tudom azt nyújtani, amit szeretnék és ezért vádolom magam.

Megbocsátok neked azért, mert nem mindig tudom azt nyújtani, amit szeretnél és ezért vádolod magad. Bocsáss meg nekem azért, mert nem mindig tudod azt nyújtani, amit szeretnék és ezért vádolom magam.

Megbocsátok neked azért, mert nem mindig tudod azt nyújtani, amit szeretnék és ezért vádolod magad. Bocsáss meg nekem azért, mert nem mindig tudom azt nyújtani, amit szeretnél és ezért vádolod magad.

Megbocsátok neked azért, mert időnként tiszteletlen, vagy akár bunkó is voltál. Bocsáss meg nekem azért, mert időnként tiszteletlen, vagy akár bunkó is voltam.

Megbocsátok neked azért, mert nem mindig teljesítesz az elvárásoknak megfelelően. Bocsáss meg nekem, amiért nem mindig teljesítek az elvárásoknak megfelelően.

Megbocsátok neked, amiért nem tudsz elvárások nélkül élni. Bocsáss meg nekem, amiért nem tudok elvárások nélkül élni.

Megbocsátok neked, amiért feltételekhez kötötted a szeretetet. Bocsáss meg nekem, amiért feltételekhez kötöttem a szeretetet.

Megbocsátok neked azért, amilyen vagy. Bocsáss meg nekem azért, amilyen vagyok.

Úgy szeretlek, ahogy vagy. Szeress úgy, ahogy vagyok.

Törekszem arra, hogy a szeretetet feltételek nélkül adjam és kapjam. Törekedj arra, hogy a szeretetet feltételek nélkül add és kapd.

Törekszem arra, hogy elvárások nélkül éljek, befogadva az itt és most csodáját, amit az egyes napok nyújtanak. Törekedj arra, hogy elvárások nélkül élj, befogadva az itt és most csodáját, amit az egyes napok nyújtanak.

Törekszem arra, hogy tisztelettudó, udvarias, kedves, pozitív legyek. Törekedj arra, hogy tisztelettudó, udvarias, kedves, pozitív legyél.

Törekszem arra, hogy a képességeimből eredő legtöbbet, legjobbat nyújtsam, tiszteletben tartva a pozitív értékeket és a szeretetet. Törekedj arra, hogy a képességeidből eredő legtöbbet, legjobbat nyújtsad, tiszteletben tartva a pozitív értékeket és a szeretetet.

Törekszem arra, hogy jó ember legyek. Törekedj arra, hogy jó ember legyél.

Merem megélni a szeretetet. Merd megélni a szeretet.

Elég bátor vagyok a boldogsághoz. Legyél elég bátor a boldogsághoz.

Napjaimat, napjainkat áthatja a szeretet, törekszem, törekszünk a boldog, kiegyensúlyozott életre.

Tudod, amikor úgy érzed, hogy valami nem kerek, azt jó eséllyel te sugárzod ki magadból. Az élet ugyanazt tükrözi vissza rád, amit te adsz. Nincs olyan, hogy te vagy a hibás. Nincs olyan, hogy én vagyok a hibás. Helyettük megoldandó helyzetek vannak, amiket szeretettel, kedvességgel tudsz rendezni. Mert a haragra harag a válasz, a szeretetre pedig szeretet.

Boldog megbocsátást, boldog bocsánatkérést, boldog életet,
Lukács Zoltán Gábor,
Sorslevelek

A bejegyzés trackback címe:

https://sorslevelek.blog.hu/api/trackback/id/tr8613769024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása